Tuesday, October 13, 2009

hari yg terlalu blank.

ape da jadi ari ni??
mungkin mjadi pengajaran kpd ku.. kimia yg disangka dalam tgn, kini berlari2 meninggalkan aku..

dimana silapnyer??
1-mungkin not enough preparation.
2-last mint study kot??
3-lalai..
4- leka..
5-bajet pandai..
6-bajet bijak n pendeta..
7-x minx tlg kat allah..

aku tersgt setuju dgn sume no kat atas..
pagi tadi bangun lambat.. coz malam tadi tidoq lambat.. nak dekat pkl satu.. aper yg aku buat?? aku pon x tau.. ajar org tu, ajar org ni.. inat boleh la cover.. but i cant`t.. lastly jadi macam ni..


YA Allah!!!
andai takdir yg kau tentukan adalah yg terbaek untuk aku,
aku redha.. tetapi berikanlah sinar kebahagiaan dan rahmat kepada ku selepas ini.. jangn kau jadikan aku hamba mu yg lalai dan leka dari menjalankan perintahmu Ya allah.. jadikanlah aku hamba mu yg selalu mengingatimu.. jgn jadikan aku hamba mu yg x bersyukur..

peliharalah, diriku, ibu bapaku, keluarga ku serta umat islam yg laen.. berikanlah kemenangan yg berganda kepada kami Ya Allah..
-amin-

buat seorg kawan yg mempunyai kawan, dekatilah kawan jika dya bersedih n gembira..
jadikan bahumu sebagai alas untuk nye menangis.. walau basah, tapi ia berharga ..
kerana kamu telah menjadikan dirimu seorg sahabat sejati kepada seorg sahabat.

buat yg berduka, jgn berduka terlalu lama.. harap agar dirimu diberi peluang walau ianya pahit untuk di ulang.. tabahkan dirimu dalam memcari dirimu..

kepada imah,
sabarlah, tenanglah, damailah dan amankanlah dirimu.. jgn kau berduka atas kekhilafan yg berlaku.. tetapi alirkan air mata mu atas kejayaan..

aku berharap pengajaran mengajar aku..

gud luck batek!

No comments: