Monday, October 5, 2009

HARI YG ....

YUHU!!! PADA JAM INI, sy berada di cc B4.. hahaha..


ngantok la.. baru bgn tidoq.. penat giler.. coz ari ni ade majlis ari raye kat kmpp ni.. hahaha.. meriah betul.. x sangka.. satu kmpp bergabung.. leh usha mamat encem.. kuang-kuang!! malam sblm nak majlis ni, ktorg wat preparation tok majlis nih.. bnyk sangt conflict.. antaranyer, jiran sblh marah2.. eleh. kalo nak mintak la elok2.. bkn aku x bagi.. aku tau ko pny kerusi tu.. aku mintak kat ko elok2 an.. yg ko kuang ajar sgt nape?? bengong btul!! malas nak layan.. wa teruskan kje wa..





hahaha..


sian gak malam tu tgk nawar.. dye ar kepala dalam majlis tu.. evnthough aku ade jawatan.. but, kalo dalam bab cam kje pompuan2 ni, aku fail ckit.. hahaha.. brutal la kate an.. mlam tu da la gak perasaan x puas ati.. kat mmbe paktikum sndiri pon ade.. eleh.. aku malas nak layan minah senget tu.. bajet manje jer!! BLAH lah!!





pagi tadi aku bangun awal!!! coz nak sambung yg malam tadi punyer.. bez!!! ari i dapat la usha mamat encem paktikum laen.. mmg encem.. tapi x dapat nak amek gambq.. hahaha.. bajet..


today da star study weeks.. so, so sorry if x up date bolg ni..








wish me luck 4 pspm!!





luv u all!!! miz u!!

No comments: