Saturday, October 31, 2009

people change as time change..

nape aku letak headline nie?? sebab mmg betul la.. smlm aku jmp mmbe lame aku.. than, aku tersentak.. y?? coz she was pregnant!!! she got married this year.. my peers man!! sbaye aku!! ulang kembali.. SEBAYA aku.. s.e.b.a.y.a. bapak giler tul.. aku juz wish selamat pengantin baru jer ar.. ye ar nak bagi hadiah mane la aku tau dye da kawen.. ingatkan berisi camtu jer.. rupernyer mmg da ade isi.. x per ar da jodoh dye.. aku cakap kat wak jani.. than bapak aku cakap..

wak jani: imah, bapak ingat lagi guru kpd pakde ehsan cakap.. istikomah la kamu dlm mencari ilmu.. kerana akan datang 3 perkara yang x diduga oleh mu.. pertama- harta. kedua-pangkat. ketiga-jodoh..

cite yg bapak aku cakap kat aku mmg betul.. sume bende tu happend kat pakde aku..
aku harap moga2 aku kuat dalam menuntut ilmu.. aku berdoa agar xde bende yg halang aku dalam mencari ilmu yg kucintai.. ameenn..

yeah!!! arini dapat gak aku kuar.. ingatkan nak kuar ari rabu tu.. dak2 matrix ajak g tgk movie.. but i can`t.. sori dude.. my mummy was sick.. so, ku tebus kembali penahanan ku.. bergumbira di hari ini.. aku kuar ngan adek2 aku .. korg g mid.. bawak g mph.. tu jer tempat yg aku leh bawak diorg.. aku nak ajar diorg budaye mmbaca.. walaupon sumbngn aku ckit, insya allh ade impak di suatu ari nanti,,

nak pupuk budaye cintakan ilmu ni mmg kne wat dari kecil.. kalo da beso, ntah aper2 bku yg diorg bace.. mak srh blikan buku maths tok uda.. mak kate dye ssh wat subtraction.. gelak aku.. iye ar.. beckp mcm nak putus lidah.. tapi nak wat cmne.. blaj a dlm bi.. mne ar anak jawe cam ktorg nak paham.. hahaha..

jalan2 ar sampai nak putus pale lutut aku.. than esk nak kuar lagi.. senin pon.. hahaha.. beraye ar aku!! b4 balik penag.. aku nak jaln2 kl.. bkn jalan aper pon.. jumpe mmbe2, cikgu2 kat sekolah lame..

but, aku still x tau nak tgk blog yg kite follow.. x kan nak igat name blog diorg.. bapak bnyk!! how ea? any idea?? aku x dapat mencari konklusinye!

No comments: