Saturday, November 7, 2009

salam..
to all bloggers.. cheh.. back to reality.. n9 was won in piala malaysia..
hahaha..
kemengan yg da diduga..
walaupon penyokong kltn mmbanjiri stadium dgn pakain merah, tapi, aku ckit pon x cuak! hahaha.. sebb aku tau players aku leh kalahkan diorg... bajet!!!!

pengalamn yg paling berharga+xcited ter amat sangat! dapat tgk bola reramai.. kalo kat umah aku, jgn harap ar.. jerit time gol pon da kne backhand ngan mak aku..

keadaan di dewan al farabi x seberapa penuh jika dibandingkan ngan stadium putra bukit jalil.. tetapi, bleh dikatekan, aku la yg bersemangat waja menyokong n9.. tapi berbaloi beb..

aku rase la an.. diorg bkk dewan tu pon sebb head boy kiorg org kltan.. hahaha.. kesahihan yg nyata.. kalo sbb laen pon xpe..
bende da jadi..

nak dijadikan cerita.. mmg ramai la org yg menjadi pengulas sukan yg x bertauliah+x bergaji.. dengan muke seposen + xberperasaan +selamba badak sumbunyer menyutuk corak permainan pihak lawan.. yg x leh blah, si salimah merangkap adek manes aku tu, asyik nak kutuk jer care n9 maen.. HELO!! we`r in team right? jgn ko lupe.. xde ar.. aku nasyihat jer..
hahaha..

dipjgkan lagi, ms gol pertama aku da terbayangkan kmngan di pihak aku.. ape lagi kalo bkn n9.. in addition, pertahanan yg ditonjolkan oleh pemain n9 giler ar wa cakap! bapak kENTALL! than, other observation.. players klntan jage zakuan adha dgn agak ketat.. namun, bolos juga untuk gol yg kedua.. hahaha..

than gol ketiga hasil daripada sepalkan percuma yg dilakukan oleh zakuan adha.. (kalo x silap aku ar).. baek pnye kick!1 kemenangan yg berganda.. hahaha..


tapi yg nak dibisingkan oleh mak semah ni is...
1-nape still ade yg x puas ati degan melakukan vandalism??
2-jgn la baling botol time org nak buat kick..
(cube kalo kitorg buat kat players awak.. tau plak mengamuk sampai nak mati..)

than, comment 4 klantan..
mmg malam tadi seba x jadi..indra macam x dapat back up dari mmbe2 jer.. tu yg aku nampak.. dye position da cantek, tapi xde org nak naek.. xde yg nak tolong.. is ok la with one goal.. but goal dye mmg cantek.. ade lencong cikit..


that`s all la.. sgt best tgk bola reramai.. n players aku mng.. so, perlawanan malam ni mmg goog.. thumbs up 4 n9..


tapi an.. bapak aku da tau kltn akan kalah, but he still with klntan..

bapak aku cakap, klntan x penah menang.. so. support la ckit..
hehehe..
sekadar berkongsi ape yg tersirat.. kalo x puas ati, jgn wat kje haramm.. i prefered legal ways..


hobin jang hobin!!

No comments: