Saturday, April 17, 2010

tunjuk pakar CKIT!!

ohuhuh.. arini, aku masak.. x banyak. satu ja.. huahuahua(gelak setan)

cite dye camni, malam td kuar makan 4 celebrating bapak aku menang maen badminton..
1st place wow!!

makan dekat depan umah ja.. than berlakulah conservation...

'abg, esok kite nak masak aper??'
'kak imah, ko masak nasik goreng la'
'mak, kalo nasik goreng, nasik puteh kne masak malam nih la an?? malas la'
'ko masak ja sambal kentang. esok mak bli cili boh..'
'ala, mak bli la cili kering, t imah buat ar..'
'payah la..'
'ala, nanti xsedap..'

than, arini aku masak pakai cili proses ja.. mmg ar x puas ati coz cili proses xsedap sgt.. sifu aja, kalo nak masak sambal yg sedap, pakai cili kering.. nak gak try an..


than, aku masak, but still ade gak bende yg kne bebel..

'ni ape yg ko masak mentah nih??'
'ko xpotong tebal2 ke imah??'

haila.. byk giler correctionnyer..

kalo bab goreng ikan, aku cuak ckit..
takot ikan tu hancuq ble aku nak terbalikkan dye.. huhuhu..

agak xlepas gak ar nak masak..
ala, dimaafkan la time nih coz kat matrix mne leh masak an an an?? kire skill masak aku tumpul ar ckit.. huhuhu..


ni ja yg mampu aku masak.. huahuhahua..

sambal kentang..

No comments: