Monday, May 3, 2010

penat..

hai kawan2.. ngee!! arini mmg aku free gak.. (eh bukan ko free sllu)
xjugak.. coz aku an part time baby sitter.. ngee!!! arini kuar g cari baju kje..

aku start kje rabu nih..
ok.. jo cite pasal baju.. siyes cakap, i`m the worst person in fashion.. repeat.. worst.. sbb ktirg adek bradik dari kecik x pandai nak pasang baju di badan.. huhuh.. tu pasal la korg sllu nampak aku pakai sweater mamanjang.. kalo nak ikotkan, aku ske yg simple ja.. tapi simple yg mak aku xske tgk..
mak kate macam nak g menoreh getah.. hahaha.. skunk ni nak blaja la gak pakai lelawa nih.. make up.. nggee!! (umo pon nak 20 nih..)

ok.. berbalik kepada isu mencari baju.. da jumpa baju yg 1.. i took L size 1.. mak ai.. agak ketat..
than took XL one.. ngam!! tgn panjang??? check! labuh?? check!!! reject3!!!! pahal??!
bapak jarang nak MAMPOOS!!!! betul.. wa x tipu.. kain kapan pon x jarang camnih.. kalo pakai inner pon nampak gak kot!!

aku da malas.. cam ni la baju pompuan.. kalo sume ok, jarang plak.. kenkadang tangan pendek, xlabuh.. mmg ar.. ssh wo nak cakap.. da la shopping sensorg..


last2 aku bli baju lelaki.. hemm... SUITS me well... siyes.. sume ngam.. but kne oter la ckit.. t srh mak la.. janji aku jaga..


dan nak ubat ati yg mmbara, aku bli baju t-shirt hijau.. heheh.. aku SUKE sangat!! coz favour aku nih.. hoho...


ok.. sori yo xde pic yg best. coz i`m at cc.. as u know, my sis da bawak laptop beserta broadband ke u.. sedey.. giler buhsan ko tau..



akhir, aku ske koc perempuan dari KTM...

No comments: