Friday, June 11, 2010

capek!!!

salam..
arini mmg penat..
sepatutnye aku cuti, but kuar g shopping.. banyangkan kje dari malam tadi than pagi tadi baru balik than xtido lagi.. syi... haru otak aku..

ari ni juz nak fullfill kan task 1week 1 post aku.. huhuhu.. sori, masexde..

kesempatan ini aku nak ucapkan tahniah wat membe2 yang padat persue their study at usm in this july.. yang aku terkejut, ade seorang mmbe kuliah aku yang xpenah aku tegur malahan berkenalan mesej kat aku.. perh!!! merangkak cari cermin la aku.. agak surprise gak coz dye dapat usm.. coz dye dak yang ske gak wat kecoh dalam lecture hall ngan mmbe2 dye.. sllu gak tidoq.. (aku pon same) huhuh.. but, dah rezeki dye an.. alhamdulillah la noh.. tq ar beb coz ingat kat aku..

ke ko ingat aku coz pasal aku jatuh kat dalam lecture hall dulu?? pasal tuea huh??! ceh.. wa xmau ingat.. hehe.. yg sahih, i will miss the memory in matrix penang..

walau aku sengal dan sering otak dimasuki air sabun.. walau korang sering belasah n ugut dak chumil nih.. aku xkesah.. pasal aku sayang KORANG ketat2..


i will waiting 4 my results.. wish me luck k.. apepon, i will updated 1 a week k.. dont worry..
aku pon ade bnyk bende nak share pasal tempat kje aku.. hehehe..

#kete bapak aku da siap repair.. tahniah wat mak unggal aku yg dapat baby girls..sori xdapat nak upload coz ade prob.. n tahniah wat membe2 ..





R.i.n.d.u

2 comments:

Unknown said...

semoga result gempak..aminnn

imah said...

tq!
aminn!!!