Tuesday, July 20, 2010

saya nak jadi kuat..

salam n hai 2 sume.. still lemah soul.. huhuh.. baru ja dapat alternative nak dapat lecture notes.. fuuuh!!! sib baek ade putra LMS.. juz nak share.. payah la nak paham lecture ajar.. 1st, fully english.. second, otak da berkarat..3rd, mmbe study xjumpe lagi....

haila.. indah lagi matrix kalo dikenang.. ssh nak get along ngan org baru.. aku mmg ditakdirkan xleh masuk sgt ngan org kl nih.. almaklum ar diorg standard nak tinggi.. aku xsure ar aku yg ditinggalkan or aku yg meninggalkan.. aku takot ngat kalo aku salah pilih kawan..

ble la kolej aku nak siap nih.. asyik tompang kolej org ja..

KOLEJ MOHAMAD RASHID,
selalu pertama,
kamilah perwira uniputra,
pewaris negara..

sentiasa berbakti,
pada ibu pertiwi,
berjuang berkorban tanpa batasan,
menuju wawasan..

inilah ikrar kami,
karisma dan cemerlang (cemerlang)
bertakwa pada ilahi,
demi kolej tercinta ini.

seiring dan sekata,
harmoni sentiasa,
kamii gagah perkasa penih ilmu didada,
SELALU PERTAMA..

#saya mahu KUAT~~#

No comments: