Thursday, November 4, 2010

anda stress??

4rd nov 2010.




salam.. disebabkan tarikh xtally..so, aku buat la ikot tarikh yang betul.. heheh.. tajuk diatas.. ANDA STRESS?? berjaya menarik aku untuk ke surau kolej.. hehehe.. sape xnak ilmu an.. nak nak time nak final nih.. kne plak dengan diri hamba yang chumil mate jawe nih nak final xam..




aku sememangnye xbawak buku nota mahupon pen untuk mencatat pen untuk jot down main point.. bajet buleh ingat ar aku.. adoyai..




pesanan yang banyak.. tapi aku ingat satu ja..


kalo boleh, cari orang yang murabbi.. murabbi tuh tadi dye ckp, org yang mampu mengajak kite mengingati allah (if im not mistaken.. kalo salah, tunjukkan tau)..kire, kalo kite spill ape2 kat dye, dye akan bimbing kite ke jalan allah.. ingatkan kite kepada allah..




kalo time kat matrik dulu, ramai ja murabbi aku.. kejutkan bangun suboh, ingatkan solat, bangunkan tok sahur, solat jemaah, bace yasin jemaah.. bile kne tegur tuh, cepat ar bergerak.. coz diingatkan azab2.. pergh! memang terbaik la life matrik aku!!




bagi aku, makin besar la kne ingatkan.. paham? yess.. sebab tanah kubor ko ngan aku laen2 la aku nak ingatkan.. aku rase xde masalah kalo mengingatkan org laen.. xrugi.. in case kalo ko xingatkan dan dye xbuat, due2 rugi..xdapat bayangkan?? meh aku bagi analogi ikot otak aku eh..




kalo xde setiausaha yang megingatkan boss tok g meeting yang berjuta2 lemon tuh dan boss ko tuh memang xpernah nak ingat.. kompem company ko rugi an?? RUGI yang teramat rugi.. berjuta-juta lemon tuh! kalo korang dapat setiausaha yang xambik kesah la.. tapi selalunya itu memang tugas diorg an? so, same goes to us.. ingat mengingati xmenjadi masalah, sebaliknya ia perlu menjadi tabiat..




sebabnyer:


tanah kubor ko ngan aku laen2 k.. so, bile da xsame, aku da xleh tolong.. ade paham?



ni la membe2 kat matrik yang banyak tolong aku.. kangen seh sama kalian! i wont 4get beb..

No comments: