Wednesday, November 17, 2010

BARU SAMPAI

17 NOV 2010
SALAM AIDIL ADHA (BUKAN AIDIL ZAKUAN) buat semua.. ehem2.. aku baru sampai ..cam bese adik aku tersayang anta balik..

raye nih, cam bese coz xbest.. under examination mood la kate kan.. balik semalam sume da ready.. so, aku tinggal makan.. hahah.. dalam tengah hari macam-macam cerita pasal lembu yang kuar.. kat tv, lembu terlepas.. area mne aku xtau coz xfokus.. hahah.. kat umah aku xsure berape ekor yang tumbang.. yang sahih, dapat la daging korban..

untuk raye nih, sesi ziarah menziarahi jarang.. tapi, tetiba akak aku cakap:
akak: `weh! kemas2 rumah.. squad aku nak datang'
aku: `squad?! muat ke rumah?'
akak:`3 orang ja kot..'
aku: `pergh! cakap macam ramai.. squad..'
berlalu dan membasuh pinggan..

mereka datang time aku nak balik.. so, terpaksa tunggu la.. (padahal nak usha squad.. ^^)
akak:`abg, teman aku amek squad aku kat bawah..'
aku:`biar je la naek sendiri.. bagi pengalaman naek atas nih..'
abg:`jom..'
masuk dalam bilik dan duduk diam-diam.. (bajet ayu!)

aku:`asal xdengar sore bising-bising?'

keluar sambil menjangok.. hehehe..sekali pergh!!! bapak la! aku kenal bro nih..
aku:` tuh bukan balaknye si blablabla ke?'
akak: `ble mase aku cakap tuh balak dye? sume SINGLE lagi la..'
wah! heaven siot! single.. hehehe.. duduk la aku menempel kat ruang tamu.. sampai abis.. than baru balik u.. heheh.. cuci mate..

#raye xbest.. so, no story to u guys.. tuh ja cerita hari ini.. nak mandi n study der!


disebabkan akak aku nak tukar lappy, so aku juz upload ape yang ade dlm lappy dye la ea..my sis on the right yang tengah nganga macam mulut buaya uh.. dye PALAPES kat uitm shah alam.. have another 1 n half year dalam squad..

No comments: