Friday, November 12, 2010

tawakal ^^

13 nov 2010


salam.. da makan sume??! heheh.. saje je tny.. kot2 la ade yang lupe mkn.. har3!. k.. ari nih xam 2nd paper.. see! baru second kot! org laen da abis da! lek lu! ok what abis lelambat nih.. leh abiskan masa kat UPM ter-chenta intan payung pasar malam nih.. next sem da xde kat kolej 12 nih.. aku da pindah balik kat KMR.. sangat sedey gak nak pindah coz environment kat sini sangat heaven kot! pokok2 banyak.. dusun buah-buah pon banyak.. memang nak plan pon masuk dusun.. huhuu..




so, today xam kat dewan besar.. as usually kitorg nih ingat meningatkan.. dewan besar of course sangat besar dan sangat sejuk.. so, pliz bring along ur sweater ea sayang! subjek 1ST KILLER.. KIMIA.. huh! sangat senang tapi ade gak yang tinggal.. sebab ape? konfident? oh tidak! mesti la xingat formula! ko pikir aku nih superb ke bab ingat2 dalam mase yang singkat nih?! sampai skunk pon aku xingat name pakwe aku.. (macam ade pakwe!)






see! sempat lagi aku!.. pics nih aku ngan wawa.. yang those peoples kat tepi-tepian dan depan-depaan itu hanyalah PROPS! HAHAHA..

*esok english test.. 2 hours.. erm.. agak2 soklan ape? lame sangat uh 2 jam.. asal xbagi 4jam tros.. ^^ KARUT!

No comments: