Monday, April 16, 2012

akulah kekasih mu.

16 April 2012


salam..
rindu??


mesti ada sikiit kaaaan???


=P


cuti seminggu. di habiskan dengan PROJEK X  dengan maksu. dan yang paling penting! aku telah pergi ke teluk kemang port dickson. *bunyimacamjauhja*


yang itu lain kali punya cite..


aku baru first time join futsal. baruuuuu ja abis nih tadi.. kira tengah cooling body la an.. first time main uollls! dengan tak cukup rehatnya. pergh! gagah la aku @@


dengan ini, saya, imah, mengaku:


aku pancit main futsal walaupun 10 minit.


bayangkan 3 minggu tak  turun warm up. tetiba naaaaah kau! mau nak tercabut jantung den nih ha!


bila membe cedera, tak tau nak buat apa. rasa macam loser giler aku nih..
sekurang-kurangnya aku amik langkah awal sebelum pegi hospital ke apa pe. an an an..
*tapi takda pape jadi sebenarnya pun. cuma kaki membe tuh di ingatkan bola, ditendang la kakinya*


jadi, dengan ini, amat moleklah aku memilih calon suami yang:


 aktif sukan. *ala, kalo dia joging pon dah kira ok*


sebab senang nanti kalo lepas bersalin. tak payah la aku pegi slimming what-so-ever-loser-programme. suami aku boleh ajar! baik punya!




*entriinimacamnakbagimakanlempangkankankan*

No comments: