Saturday, June 9, 2012

hey! SIMPLE is AWESOME YAWWW!

09 june 2012


assalamualaikum.. it is an honored when somebody invited you to a wedding. long time no see the persons.. then, i wanted to see see her la kan.. *dush*


majlis yang super duper simple.. hey! tetiba plak dah melting bila tengok pink color..sebab simple dan menarik.. tak seraboooot pale otak tengok.. 





gua datang memang sangat awal.. itu pon gua masih sesat.. gua rasa nak balik bila gua tak jumpa jalan ke sini.. eh? gua dah google map.. tapi xde maknonyooo.. kenal sangat la gua dengan PERSIARAN KAYANGAN, jalan serindit, lorong mahawangsa, susur kiri ke jalan jawa yada yada kan kan kan - -' 
nasib baik gua lepas sampai shah alam.. kira dah nak sampai la tuh.. 


tahniah buat :

ustazah-tajwid-sekolah-agama  gua sebab dapat menantu.
terima kasih jugak sebab jemput ^^v 

No comments: