Sunday, September 2, 2012

syawal-in-action

3rd september 2012

assalamualaikum peoplessss!!

gua malas.
that`s it. (boleh?) =P

anyway,
starting from eve syawal, until 3rd syawal, my life occupied with death.

ada orang kat umah aku meninggal.
2nd syawal: sepupu aku meninggal coz accident otw ke kampung aku.
3rd syawal: sepupu aku punya husband meninggal..

ya.. mereka masih muda..ajal dan maut di tangan tuhan.. 

kita, teruskan kerja sebagai HAMBA ALLAH..
jangan bertuhankan NAFSU. 

SO,

mak gua sendiri cakap raya tahun nih xde feeling.. gua pon.. 
sebab gua rasa gua tak layak raya.

jadi..
konvoi raya di teruskan tanpa ada feeling.. *aci x?*

31.8.2012

konvoi bermula dengan senior sekolah menengah. to bangi. cikgu nih, dah 6 tahun gua ngan membe2 tak jumpa.. sebab beliau ikut suami beliau.. *alolololo omei nyooo*

macam-macam la borak.

cikgu paling rock, style, slumber, ah! macam-macam la.. tuh yang awesome! =P

hahahha.. banyak gak yang kantoi couple.. haisy!!! bosan la couple ni.

cerita pasal beliau yang mengajar di sekolah kluster. 

'anak orang kaya just act macam orang biasa-biasa ja. yang masalah ni, anak-orang-yang-tak-berapa-nak-kaya ni'

reality.

then,

1st september 2012

konvoi pergi kenduri kawen di ttdi.. bese la pompuan kalo bawak kete. dah la tak   tau jalan..

oh! gua bawak kakak gua sebenornya.. berkonvoi dengan bakal-pegawai-tuuuut memang macam harun.



2nd september 2012

konvoi paling jauh setakat nih.. ke rembau. untuk kenduri kawen kawan kakak gua. tengok, kawan kakak gua tau.. bukan kawan gua..  mesti la meriah uools!!

perlu ke gua cerita kesemua kisah perjalanan yang mostly up to 5 hours?? huh.

jadi, gua nak highlight kan kat sini:

sepanjang perjalanan konvoi berirama ini, gua pakai LAMBUNG-KANCIL bapak gua. di mana cc nya 85 dan 66. jadi memang jauh panggang  la kan dengan myvi-kelisa-vios-saga yang berbau kedai tuh..

jadi, sepatutnya tak timbul isu:

' wei, bawak laju sikit.'

'asal lambat sangat?'


so,
efek konvoi berirama-dan-berturutan ini,

cherry berry berpasangan bersama kakak tersayang ^^'
*plus air xde*
  


p/s: di kesempatan ini, gua, tuan punya blog ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN kepada peminat gua =P 


No comments: