Monday, November 12, 2012

an awesome wochenende!

12 november 2012

cuti mid sem sudah bermula.

jadi,
kenduri kendara pun mula la nak berlawan-lawan dengan aku.

ya.
hujung minggu adalah masa untuk makan sampai kau naik berkilo-kilo.. 
=(

hari sabtu:



kenduri anak kepada sepupu makcik baya.
eh?
tu la wak jani.
baru balik dari haji.
aku mintak drive kereta ke kenduri, bapak tak bagi. 
steady ja.
aku kesian ja. penat lagi tuh bapak aku tuh..


dan di hari ahadnya;

kenduri kawan lama.
kakaknya kawin.

mak pengantin: hasmah, datang dengan boyfriend ke?

me: eh, tak la makcik. ni adik saya. lepas nih saya nak hantar dia balik asrama kat kepong. 

mak pengantin: hasmah, lepas ni jangan la tak datang rumah makcik. jangan la tunggu jemput baru nak datang.

me: hehehe.. sorry la makcik. dulu selalu datang rumah. aritu nak datnag raya tapi clash dengan jadual lain. 


#hidden

saya. 
kalau berkawan, 
saya mahu kenal juga keluarganya. 

supaya kami rapat.
macam keluarga.

supaya kita selesa.
bercerita.
bercanda.
bersaudara.

supaya nanti,
bila berjalan,
kita ingat nama,
kita ingat rupa.





No comments: