Saturday, November 3, 2012

Puan boss dan Tuan Big boss

4 november 2012

assalamualaikum.

Restoran Seri Melayu, Jalan Conlay, november 3rd 2012.

untuk ke sini ja aku dah pusing-pusing, masuk ikut lain, keluar ikut lain. 
adat la orang yang selalu keluar gi KL naik pengangkutan awam macam aku nih.

aku rasa tak ada undang-undang yang mewajibkan pakai heels 3 inci, atau kasut bertumit untuk ke majlis perkahwinan. jadi, aku ikut buat undang-undang aku sendiri di bawah akta: PAKAI APA YANG SELESA *WITH  SYARIAH COMPLIANCE!*




 THE BIG BOSS: abang bob
 THE BOSS: kak shila

apa bezanya? BIG word. hahahaha.. instead of their different gender, (of course) the big boss actually the person who in charge the flow of the financial for the boutique. meanwhile, the boss is the person who make the sales, the design, the order, the shipping, the problems, the etc.

ME: the driver for the boss, the tukang coverline, the tukang-kepoh, peon hantar barang, tukang main dengan kucing, boss-kejut-wa-wa-kejut-boss, tukang reminder akk boss yang die tengah diet, etc.

WANI: hehehe.. sorry.. die tukang tunggu wa yang tak sampai-sampai. janji ke laut! haish!



*tudung memang xberkompromi dengan wa itu hari. senget.*

finally,
they were married.
alhamdulillah.



No comments: