Monday, January 14, 2013

Girls Talk #1

15 januari 2013

assalamualaikum.

well. nak tau tak apa yang feremfuan-feremfuan bincangkan bila mereka bersatu? this kind of random things la yang aku picked. sebab aku teringat. itu saja.

------------------------------------------

feremfuan: aku bukan tak nak masak. tapi aku takut. nanti minyak tuh meletup, pastu terpercik kat tangan ke kat muka ke kat kaki ke. sakit weh. pastu berparut. 

feremfuan: aku malas la masak. mak aku asyik membebel ja. buat tuh tak kena buat ini tak kena. standard la aku baru nak belajar masuk dapur. 

feremfuan: eh? susah la nak tau kita dah masukkan garam ke belum dah masukkan gula ke belum. aku selalu lupa.

feremfuan: aku tak suka kalau ada orang masuk sekali kat dapur. aku tak boleh buat keje. kalau aku masuk dapur, jangan la ada orang yang nak menyibuk. memang hangin aku.

feremfuan: kalau kau tengok mak aku kat dapur, pergh! macam lipas kudung dia buat keje. laju ja. aku?? harapannnn..

-------------------------------------------------

random weh, random.

No comments: