Wednesday, May 1, 2013

Truth or Dare

1 MEI 2013

ASSALAMUALAIKUM.

hi blog!!

selamat hari pekerja buat warga Malaysia yang bekerja. ya! terutamanya mak bapak aku *kerja sendiri pun valid ke?*

anyway, walaupun cuti, assignments, tests tetap berjalan.. malahan, tarikh test telah pun dianjakkan sebab pilihan raya.. *ouuuch!*

jadinya, hari ini, bersempena menyambut hari ulangtahun kawan aku,*sambut in advanced* kami telah membuat sedikit sambutan hari lahir buat dia. dengan status sebagai seorang pelajar, jangan harap la nak sambut meriah-diva-viva bagai.. ukurlah baju di badan sendiri ye dak?

tapi bukan majlis itu yang aku nak cerita. permainan yang telah kami lakukan adalah menjadi topik utama. untuk memenuhi tentatif, kami pun, buat la aktiviti " SPONTAN ".

TRUTH OR DARE.

aku nasihatkan, kalau korang korang korang yang valued your own privacy and secrets, sila pilih DARE berbanding TRUTH.

sebab, kalo TRUTH, memang sampai kesudah la nak tanya macam-macam.
jadi panjang pulak cerita. tanya satu soalan, tapi penjelasan sampai berjela-jela. get it?

terpulang kepada masing-masing. hak individu. tak boleh dipaksa. kecuali dalam urusan ibadah ^^v

jadinya,
kena kat aku. orang macho macam aku mesti la pilihhhhhhh........



team: ok, kau pilih ape?

aku: DARE.

team: ehem! aku nak kau text mamat nih.

aku: takda hal.



*slide to open key lock*
* go to new massage*


aku: kau sihat tak *****? batek

he: shat. xda angin xda ribut mesej aku nih. hahaha..


itu ja. sempoi. 

aku  just nak pesan, kalau kawan korang text/call/cakap bukan gaya biasa yang diorang buat dekat korang, means that, something might go wrong somewhere. like i did =P

its just for fun by the way.

No comments: