Thursday, June 13, 2013

Datuk dan final exam.

assalamualaikum..

hi blog!!

hari ni hari pertama gua final exam.

sebelum tu, gua telefon dulu la mak bapak gua.. kekonon mintak restu la.. bagi sejuk sikit hati yang tengah dup dap dup dap nih ha..

mak: kau kat mana tadi.. mak call tak angkat??

me: imah pegi toilet tadi.

mak: pok pek pok pek balik pok pek pok pek

me: hurm.. hurm.. ye.. ok.. blablabalbabal..

mak: nak cakap dengan bapak tak?

me: boleh jugak.

bapak: assalamualaikum!

me: waalaikumsalam Datuk! apa khabar??

bapak: mana ada datuk lagi.. cucu pun takda..

me: hambooiiihh!! kakak tak lama lagi la tuhh..

bapak: hahahahha.. bla bla bla bla bla. sihat tak nih?

me: sihat.. perut pun ok.. cuma hari ni tak  berak lagi.

bapak: iye?? makan blablablabalabna..

me: ye.. makan..

bapak: blablablabla.. assalamualaikum..

me: waalaikumsalam..



motif post hari ni?? hurmmmm.. sekadar memenuhi ruang catatan peribadi yang akan lupa barangkali. 

sempat gua upload sekeping gambor ke instagram gua.. buat kenangan. 

No comments: