Wednesday, June 5, 2013

Selamat Pengantin Baru !! Nabilah Nawawi dan Pasangan

assalamualaikum.

hi blog!!

pernikahan dan persandingan sedara bau-bau bacang aku on 1st june lepas. ramai budak-budak kelas aku tak tau yang kitorang ni sedara. hahaha.. abaikan..

dia ada mintak tolong aku sebelum majlis nikah tu.

nana: mah, aku nak mintak tolong kau sikit boleh?

aku: boleh ja.. selagi tak melanggar hukum.

nana: jadi pengapit aku boleh?

aku: me what??! pengapit?? kau nih tak de orang lain ke nak mintak tolong?? kau sedar tak  kau mintak tolong dengan sapa ni oiiiii??! 

nana: blablablabbal

aku: blablbalbalba

aku: aku pakai sport shoes boleh?

and of course la i wont to that dude!! kalau mak aku tau, mampuuuuuus aku! hade ke majlis kahwin orang nak buat macam majlis kawin aku. and of course  la pakai ikut tema.. kebetulan, warna baju  memang masuk dengan tuan rumah dan tuan tanah .. eh? 

gerak awal sebab aku tau kompem sesat punya. ha!! kan dah kate, sesat.. sampai ke klang perginya.. padahal nak ke seksyen 28, shah alam. nampak tak nampak tak? 

sampai almost 10am . nasib baik belum nikah lagi.. huuuuuuuu ~~ 



sama kan warna baju titew?? *eeuw*


orwh orwh orwh!! pertama kali makan macam vvip. even bukan kat hotel berbintang-bintang, asal ada orang serve pon ok yedak?? syedappppppp! *sambil jilat jari*



ni ja yang dapat datang. ada yang bertembung dengan nikah abang la, ada yang bertembung dengan aqiqah anak buah la.. ni ja yang free~~~


ni family belah lelaki. dia anak last. 2 orang ja pun.. tapi, diorang memang sporting habis! sporting giler! giler sporting! 

saranghae!!



pengantin baru.


tolong photographer tu buat outdoor kejap.. hahaha.. 



aku rasa macam tak payah kipas pun tak pe kot sebab angin banyak ja semendang. cuaca pun molek je tak panas sangat .. wiiii~~

and last but not least, behind the SCENE:




p/s: lepas ni akan ke johor. kenduri jugak. tunggu kita orang johor!!!

p/s/s: boleh plak si nana lupa nak jemput cikgu-cikgu sekolah. adohai! ada cikgu terasa @@

No comments: