Monday, June 24, 2013

year break bermula!

assalamualaikum.

hi blog!!

hari ini hari pertama  aku kat rumah.. kat 'rumah' tuh maksudnya kita main masak-masak, kita main cuci-cuci baju, kita main hantar kakak-pergi-kerja, kita beli ikan-ikan, kita pergi cuci kereta, yada yada blablabla ~~~

hahahahah..

praktikal??

oh! aku belum mula praktikal lagi.. next week baru mula.. dekat ja dengan rumah. so, ulang alik la kojenya..

hurmmmmm.. what should I say bila duduk rumah?? 

honestly, berbulan-bulan duduk kolej, senang cerita tak connect dengan dunia luar, aku rasa nak balas 'dendam'. 

nak keluar jalan-jalan, nak makan macam-macam, nak buat macam-macam. nak buat semuanya yang tak boleh  buat masa duduk kolej. 

-.-'

 sedih tau bila terasa diri ni "katak dalam tempurung."

anyway anyhooooooo~~~

cerita pasal duduk rumah, mesti ada punya cerita gaduh-gaduh nih.. haaaaaaaaaaa~~~~~

hari ni si nina and huda bergaduh. 

aku?

aku pergi beli ikan kat pasar jap.. ha! nampak tak??

tak payah cakap la ape dah jadi.. pergh! pergh!! pergh!!! terbaik punya gaduh sampai nangis-nangis..

lepas tuh siap-siap hantar mak keeeee teeeeetttt!! hahaha.. dalam kereta:

mak: teruk sangat gaduhnya. tak boleh tinggal berdua kat rumah. 

me: alaaaa.. belum teruk lagi.. masa zaman imah, mak siap amik pisau lagi..

mak: *diam*


No comments: