Wednesday, July 24, 2013

hari 'menangis'

assalamualaikum.

hi blog!!

dah dua hari ni aku asyik bersin.selsema SROOT SROOT! tahap dewa  punya sampai boleh kata merah mata, merah hidung.

aku suspek:

a) aku penat dan tak cukup tidur.
b) rokok test dalam lab.
c) jerebu.
d) memang nak jadi.



foo: awak puasa jugak ke?

me: haah.

foo: tapi awak sakit. kena puasa jugak ke?

me: sakit saya ni bukan la sampai nak mati pun foo. kalau kita puasa, kita boleh sakitkan diri sendiri, boleh mengancam kesihatan kita such as gastrik or diabetis, tak payah puasa pun tak pe. but nowadays, there are a lot of ways that allow 'sick people' to puasa.

foo: orwh.. *angguk*


jeng jeng jeng!! ni lah foo! praktical-mate aku.

still bersin + selsema lagi time nih. cumanya mata dah tak merah lagi ^^

hari ni birthday foo!

tu yang aku update hari ni. =P



dia baik. anak taat. bijak. dia lembut. dan yang paling penting.
dia hormat semua orang. agama orang.
memang dia banyak tanya.
dan dia terima jawapan kita dengan berlapang dada. 
takdenya nak provoke-provoke, dan cantas-cantas.
aku senang kawan dengan dia.

aku dan dia share the same things.
suka star gazing.
nak buat backpacking.
nak buat bunjee jumping.
suka tengok kim possible.
suka totally spice.
hate exam oriented.

dan dia pernah cakap:

"kalau awak dah berjaya, jangan lupa saya ea."



pagi tadi dia dapat card. 



kak leen: nah foo. boss bagi.

foo: ok thanks kak. *terus simpan dalam beg*


sambil-sambil aku dan foo  buat kerja:


me: eh? which boss yang bagi? big boss or Pn rosnah?

foo: ntah. *pergi ke arah beg. aku follow. buka kad*

us: MR MOHAN!?

No comments: