Saturday, September 21, 2013

THE NEW PHASE OF LIFE: HER ENGAGEMENT DAY

Assalamualaikum.

On one beautiful day, I've received a text from someone:


she: Salam. aku confirm bertunang sabtu ni, 21/9. harap maklum. *smiley*

me: omjayyyy! terus tunang?! bila? malam pagi petang?

she: tengah hari *smiley*





from my ig: kakak engagement day. i love this shoot since i'm the one yang pegang hp kakak seharian. dari angkat call sampai snap pictures, record video semua. haila.



from my ig: danish dan safiya. sepupu aku. everyone enjoyed very well yesterday. ada la jugak perang-perang semalam. tapi aku cerita lain kali. tak lupa jugak ada yang terkejut sebab anak wak jani bertunang.


Tahniah buat kakak. Semoga semuanya berjalan lancar selama setahun akan datang. amin. *cepat doakan sekali*


i did text her:

me: sorry can't help you a lot except for my nagging.

aku memang suka membebel.


p/s: susah tau sebenarnya nak pindahkan gambar dari telefon ke komputer. tu yang aku banyak muat naik gambar  ke akuan  instagram aku. tapi sekurang-kurangnya, ada jugak la gambar kat dalam blog ni kan kan kan??

No comments: