Tuesday, September 29, 2009

STres TILL the moon....

10th raya!!!

get the stress from many sides.. outside n most frecuantly inside..
i mean inner.. ye ar.. nak final xam 4 first sem kat matrix ni bapak cuak+ takut.. xlepas pointer nyaye je.. dapat kawen free.. aku pon la ni cuak gak.. fizik is disaster of my life.. mmg aku ditakdirkan bukan tok fizik kot.. aku da try.. but i can`t!!!! aku da x tau nak wat pe.. tindakan nekad!! bli no pin uitm n isi borng tok scnd intake.. walaupon esok da tutup.. walau ape pon terjadi ngan results aku, kalo dapat u, aku x nak hidop tok fizik!!! nehi!!! aku kol bapak.. takkut la gak kalo wak jani tu ngamuk..

imah: salam, bapak kat mne??
wak jani: kat sekolah kakak.. anta borng ni.. imah kenaape??
imah: bapak, imah takut nak xam lagi 2 minggu..
wak jani: imah minx kat allah, cakap ya allah ya tuhan ku, bagi lah aku kelapangan dada.. aku nak xam ni..

imah: hrm.. pak, imah lepas ni xnak masuk matrix da.. imah da apply uitm..
wak jani: ikot imah la.. nnti balik bincang balik ngan kkk..
imah: wokey.. salam..

(* i`m so sorry!!! imah x dapat nak survive ngan fizik... sori mak.. sori bapak..)

ya allah!!! berikanlah aku klapangan dada tuk menuntut ilmu..jangan kau diarkan aku dalam kegelapan..pinpinlah aku menuju kejayaan!!

No comments: