Saturday, May 15, 2010

i LOVE u!!!

hai kawan2!! ok.. saye tau ayat saye agak skema.. ngee!!


today is my 4th day working at 7e.. ngee!! mmg sengal kalo dapat partner cam akk tu.. sakit ja hati.. (agak2 ckit perangai tu ea kak.. awak tu da nak kawen.. kang saye sumpah macam2 kang.. ) ade bran ke aku nak cakap camtu??! prasan ngok aku nih.. hjaila..




today aku shift pagi kali ke-2.. n today is also teachers day!! aku anta mesej kat cikgu2 yg ade kat dalam fon aku.. x lupe juga buat cikgu2 kimia kesayangan aku(pilih kaseh kot aku).. xde la.. aku sayang lebih sikit coz favor subject aku kot!!




this is the massage that i gave to them..(sending option: to many)


happy teachers day!!

tq coz:

#brighten my day when it is dull

#fiiled my life with your thought when it is empty

# inspired me alot when i`m down..


dan aku send option to many kepada cikgu2 aku..

massage ni aku reka lepas aku balik dari kje.. xde bende nak buat sambil mereka2 slogan tok abg eq kite tu.. alhamdulliah ade idea yg datang..(skali sekala ja berjiwang karat nih)..


sori2 sgt.. coz aku agak pilih kasih ckit.. coz i love my chemistry .. (paham2 je la..) but i do love i teachers!! ALL MY TEACHERS!!!..


BUKAN SENANG nak pahamkan anak org.. kalo xsabo mmg da `jalan' la jawabnyer.. lagi2 kalo dapat ank murid cam aku.. mampos la nak layan.. huhu..


p/s: tanpa kalian, siapalah kami!! TERIMA KASEH CIKGU!





this is my favour teacher.. gambo nih ja yg aku ade tok letak dalam pic nih.. thanks cikgu!!! coz give me the chemistry!

No comments: