Tuesday, August 17, 2010

hari puasa

salam.. arini... agak sentimental sikit.. coz, banyak kje nak wat.. exam lagi.. report2 yang tak pernah nak habis.. haila.. bila time buke, xtau nak makan aper.. same gak ngan sahur.. hasilnyer, tubuh yang layu sepanjang hari..

mak, imah tak tau nak makan aper..!

kalo mak aku tau aku makan roti jer, mamposs aku.. siapkan telinga untuk dibebelnyer...
tapi an, kan elok kalo mak buat delivery kat imah daripada mak membebel.. hahaha... banyak cantik muke akuh!..

#nafsu aku disekat..

5 comments:

E.d.Y said...

kalau nak guna otak, kene cukup makan...

imah said...

edy: huuhu.. tapi imah xtau nak makan aper.. tolong masak buleh?? heheh

TiKa LEh said...

nape xbli je??slalu sahur memg xmkn, tp buka xmkn tu bhaya dah..heheh

E.d.Y said...

ish..xreti masak...beli je la..jgn diet sngt..hehe

imah said...

tika leh: nampak makan sume xmenyelerakan.. maybe xkne masakan mak lagi kot.. coz blom ade chance balik umah lagi.. sedih2..

edy: macam mne nak masak.. dapur xde.. xbuleh alatan memasak la kat cni..