Sunday, August 1, 2010

memori bukit ekspo

salam.. arini ari yang bila bangun dan akan aku katakan, `Adoyai!!!! banyaknya kerja!!!!'

ok.. itu adalah ayat penyata.. kerana apa?? coz aku baru balik dari camping.. selama 3 hari 2malam budak2 Kolej muhamad rashid berkampung disana..

apakah motifnye?? sesungguhnya, objektif program ini iaitu untuk mengukuhkan dan menyatupadukan para junior2 adalh tercapai.. selain itu, program ini bertujuan untuk mencungkil bakat2 yang terpendam dan terperam dalam diri setiap individu yang bernaung dalam kolej muhamad rashid ini..

wah!!! ayat skema pembaris tol.. hahah.. memang betul pon.. so, aku rasa amat2 kuasa dua berbangga jadi salah seorang dak kolej ni.. ngape?? coz, ape yang aku nampak la an, fasi2 kolej laen tension plus muke ketat tahap dewa.. suka nak bagi pressure kat dak junior.. berlatih kawad sampai xengat nak tido.. tengok kitorang.. kawad 5 minit ja.. bukan xnak menang, janji enjoy and participate dah la an..

than aku tengok, pengetua kolej aku nih, dia memang sentiasa bagi semangat dan kata2 hikmah yang lembut tapi pedas.. almaklum la, orang yang ade banyak pengalaman ni mane boleh kite nak lipat an..

rutin idop kat sane bese la.. camping style.. aku nih mandi sekali sehari ja.. kire ok la tu an.. ketua group alu lagi ar smart.. 2 hari xmandi! nampak sangat plus dye sendiri bagitau aku.. hahaha.. memang enjoy ar camping tuh.. gelak tahap gaban la aku.. dengan macam2 denda yang kne buat.. group aku kne menari wonder girls yang seksi lentik tu coz barang amanah hilang.. boleh group aku 2 g bagi abg fasi kitorg suruh jage punya pasal.. last2 kantoi..

makanan?? tok sah dok habaq la kalo hang lapaq.. kalo lapaq kayu batu pon hang kata sedap! ngee! style kat sane, akan ade group yang berlainan akan masak setiap breakfast, lunch dan supper.. mmg klas la! ade yang xde gula pon banyak.. overall mmg xrase lapo pon walau nasi aku amek half! hahahaha.

tempat tido la, as comman.. khemah style!! hohoho.. merase la aku tido dalam khemah.. balas dendam coz xdapat ikot dak boys kelas aku g camping kat PD after SPM dulu.. malam first memang gatal kne gigit nyamuk.. mase tulah aku dapat tips dr membe aku.. kalo xnak bagi nyamuk gigit kite, sapu minyak angin daun serai.. kompen xdatang.. huuhu.. second days plak, tido dalam hujan! memang gempak coz xenah jadi kat aku lagi.. letak je kepala trus tido.. nikmat hujan itu membawa aku ke dunia lena.. wah!! siyes mmg best and syok!

actually memang nak tambah but aku kne g kuliah nih.. banyak kojo xsiap.. dengan presentation, tutor xsiap.. haila!
overall, aku puas hati sepanjang camping ni..

#thanks alot 2 all fasi!! gonna miss u guys.. hope KMR will be always number 1!!

-memori bukit ekspo upm-

2 comments:

Unknown said...

wah..best tu g camping

imah said...

edy: best gaban sih!