Wednesday, September 1, 2010

.: aku balik seorang??.

sape nak bawak imah balik??!

ate, salam kome mane?? hehehe.. salam..
esok da nak balik..
tapi,
sape yang nak amek aku kat sini??
kakak kate, abang nak amek die kat u..
abis,
aku macam mane??
xkan nak tinggalkan akak dye yang sorang lagi nih kat sini??
ate, aku mesej, abang xbalas..
aku miskol, dye xbalas..
oit abang!! akak ko ade lagi sorang au kat sini..
uuuuwaaa!!!
ate, kalo xde orang nak amek,
aku balik sendiri la jawabnyer..
esok kompem ramai orang nak naek ktm..
ktm 2 kalo laju xper..
ni ... (sambung sendiri)
nak balik malam la..
xsesak sangat kot..
#nama adek lelaki yang bawah aku is abang.. 18 years old.. die sorang je yang ade lesen.. complete moto n kete sekali. ate, akak2 dye satu lesen pon xdo.. bapak kate, ujian emosi xlepas lagi.. bese la pompuan.. haish.. payah..

4 comments:

E.d.Y said...

balik la sorang..takut kene culik ke??hehe

fatin khusaini said...

ate.. bwk bnyk2 bersabar noh:) hee

imah said...

edy: huhuu.. mendoakan jer.. tawakal jer ar.. ag pon buang mase je culik imah..

fatin: ate, sabarnyer da takat idong dah nih.. barang banyak kot nak bawak.. kalo ade boyprend xpe ar gak.. hahaha..

E.d.Y said...

bukan mendoakan.tp mengingatkan...hehe

ish..sekrang penculik bukan kira siapa dia nak culik...