Monday, October 25, 2010

belajar mengurut!

salam.. hehehe.. tertarik menarik korng memang tembam! hahaha.. jangan panas ea.. memang saje nak melawak hari.. (^_^)

semalam, akak senior bilik aku mintak tolong massagekan badan dye.. actually bilik aku nih consists of 4 persons including me.. 2 of them taking pendidikan in sains rumah tangga n 1 of them that share partition ngan aku amek kimia petroleum..

yang mintak massage tuh yang sains umah tangga.. which is kak yatt n kak ayu..
usai solat isyak:
akak ayu menempel di katil aku..
`ehem.. batek, akak nak mintak tolong nih..'
`oho? nak tolong aper?'
`massagekan akak n kak yatt..'

gempakgilercunwow! 2 skali..

kesian kat diorg.. badan sakit coz menjahit dengan posture badan yang amat xbetul.. coz aku penah rase sakitnyer menjahit time2 nak ghaye, mak aku pon tukang jahit.. memnag pergh!! sakit badan.. kire xsampai hati la tengok akak2 dalam kesakitan.. (chewah!)

dan, akhir sesi, kak yatt bagi tips pasal massage nih.. part2 yang sakit dan amat perlu diurut.. hahaha.. sesi tapi pukul berape pon aku xtau..

malam tadi bapak kol... membawa berita gumbira..
`imah balik ble?'
`minggu nih pak.. nex week da study week..'
`balik cepat lagi bagus, boleh prepare imah punya interview..'
`what the fuck! (idok le aku berkate begitu.. propa ja nih..) ape?! bapak xbagitau pon..'`
`la yang arituh ape bapak kol..'
(arituh tengah tido.. cakap ngan aku time tido idok le memberi ingatan yang kekal abadi..)
`orwh.. abang(adik aku) dapat x?'
`dapat.. hari yang same dengan imah.. dari pagi sampai petang..'
`orwh.. nasib baek xclash.. k pak imah balik minggu nih.. bapak xyang amek.. imah balik sendiri (coz nak melencong.. hehehe)

tamat disitu.. dan kembali berfikir.. aku pon ade interview gak this week.. tok MTM kolej.. payah gak kalo jadi MTM kolej nih.. bz memanjang.. haila..

-doakan imah lulus interview nex week ea.. coz that interview is 4 my scholarship.. amin!-

#agak2 ape yang depa tanya tok scholarship tuh ea? ade idea n tips 4 ur little sis nih? hehehe..

2 comments:

Unknown said...

nak urut gak boleh??hehe

imah said...

abg edy: amboi3 (azwan ali).. statement.. ala, abg edy an nak g melancong.. alang2 tuh SPA Q la kat sane.. hua3!