Friday, October 29, 2010

NS vs KELANTAN?!

SALAM..



pagi nih bangun, ujan.. but still mandi pagi..hehehe.. perut sangat sakit minta diisi dengan ape jua makanan yang halal.. geledah almari, tengok bawah katil, tengok katil sebelah.. WHAT?! makanan xde... =( lupe plak aku da tinggalkan makanan kat bilik ana.. (salah satu care nak kuruskan badan.. kononnye) hehehe..






walaupon bangun awal dan sudah menghabiskan TITAS, tapi rase macam xstudy ja.. haila.. final around the corner.. niat tuh ade.. tapi xpraktik.. agh! gilak aku..






malam ni nak kuar gak tengok bola.. but xsyok tengok kat stadium.. mencari peti televisyen (ayat spm) untuk menonton.. tapi banyak lagi xstudy.. nih pon on9 kat laluan pejalan kaki bilik su.. kerana apa? kerana wireless disini sangat kuat dan laju..





see?? wall paper pejalan kaki di bilik su.. putih ja kan..




aku dan su.. time nih presentation bi menjadikan aku seperti udang kne bakar.. sangat buhsan..lalu membuka baby n snap a pics.. woa! berani2 aja kamu sik..!

namun, ape yang pasti perlawananpada malam nih maybe aku xdapat tengok.. taun lepas dapt tengok kat kolej.. itu pon sebab presiden aku orang kelantan.. hahaha..

so, harapan, selangor menang (oit!) eh.. ntah la.. xtau.. tapi aku sokong nogori.. heheh.. sebab arwah wan aku orang nogori.. jadi, sama2 la kita tunggu perlawanan malam nih..

adios.. nak study jap..


No comments: