Tuesday, October 19, 2010

terima kaseh tok abg edy!

salam.. wah.. berabng ea ko ngan si edy.. (memang ar! aku kan mude lagih!) hahah..

sebab pe ea? boleh tau?



harap maklum dan minta perhatian: ini bukan agenda tok memancing tuan punya blog, encik edy.. ini lebih kepada perkara yang telah dikongsikan bersama-sama di dalam blog.. manfaat yang baru dapat dari blogging nih.. ( wah kaw! )



teringat dalam satu blog abg edy nih dye ade cakap pasal cerita 3 idiots.. ala pasal dak2 engineer.. almaklum la, dye kan dak engine mesti la excited pasal binatang2 nih.. beliau (wah kaw!) ade suggest kat blog dye.. suruh kite tengok cerita 3 idiots tuh.. dan malam tadi aku berkesempatan tok menonton.. ( tq kepada kak chik yang sudi menderma laptop beliau.. hahah) nak hilangkan stress katenyer.. haha.. memang hilang sngat2!!!! sampai menangis2, gelak2, menari2 bersama-sama pelakon2 tersebut.. (ayat!) cerita yang bagi aku sangat educated.. memang kene la gak ngan batang idong nih.. hua! sampai skunk still terase... siyes dowh!



#harap maaf: idok boleh upload pic dye kat sini coz ade gangguan..so, sila klik disini tok ke entery abg edy (wah kaw!)



siyes dowh best citer nih.. wa suke banget!

6 comments:

imah said...

hasil tunjuk ajar dari abg edy, saye telah berjaye buat linking! makasyeh bro..

btw: korang kne tengok cite nih au.. aku xtau nak donlod katne.. so pepandai cari la ea..

Frodo Baggins said...

3 idiots? ade adegan buka2an tak? keh3x


>>___<<

E.d.Y said...

kan dah cakap..best kan...

imah said...

frodo: sume adegan yang memberangsangkan minda tuk berfikir..

abg edy: sangat2 best giler nak mati... best word: GEMPAKGILERCUNWOOOW! adore amir khan.. hahahah

E.d.Y said...

mesti dok beranan kawen dgn amir khan ni..hehe

imah said...

abg edy: xde maknenyer nak kawen ngan dye.. sah2 kne dok india.. baek pilih buatan malaysia.. huma3!