Tuesday, October 19, 2010

REBAH DAN KEBAH

salam.. semalam dan hari-hari sebelumnya cuaca sangat membahang.. begitu juga malam tadi.. hasilnya, demam kebah.. yoah! siyes panas gilos malam tadi.. alhamdulillah kerana itu haba yang terperangkap di dalam badan ku ini boleh di tunjukkan jalan kuar... hhahaha.. YANg rebah?? hahaha.. hanya propaganda semata-mata..


disebabkan semalam tidak begitu selera, arini wa balas dendam.. hahah.. aci what! tengah hari tadi makan gulai ikan patin bersama daun ubi kayu masak tempoyak.. gempakgilercunwow! sedap siiiooot!!


arini try abeskan homework.. final pon da nak dekat.. jap lagi nak cari buku tok reference.. haila.. sangat payah bile berada di universiti.. memang salute la sape yang dapat habiskan.. onak duri, selumbar memang banyak sial wa cakap.. kat depan aku nih skunk ade foreigner ngah study.. giler kerut dahi dye yang tengah bace buku.. kamus setia di sisi.. perggh! sangat dugaan untuk beliau..


aku kalo boleh xmo stress time study.. tapi cikgu aku cakap, kenkadang kite kne stresskan diri tok berjaya.. tu pasal la wa study awal2.. awal pon macam dapat buat.. haila.. lagi2 bio.. nyway i will try the best i could la beb.. as long aku tau aku study.. hahaha.. boleh?


banyak tulis tara guna.. pesanan penaja: jangan jadi macam ini kalo anda strees.. orang yang layak hanya mereka yang berada di matrikulasi pulau pinang .. hahaha..


membe2 kat matrik.. i think this 1 before final sem .. tinggi x si farahin gayut?miss u guys!

2 comments:

Tuan Cimot said...

gud luck exm..take care..

imah said...

thanks sis..