Monday, November 8, 2010

double post..

9th nov 2010..
salam n selamat hari hujan.. wah! sejuk! da lame xhujan!.. rahmat syeh.. jgn ade yang mengeluh coz kat indon uh blom tentu ujan.. hahahah.. da tau da sape menang tok contest abg edy.. well, aku macam bese ar xde no.. lagi pon aku bukan ske sgt no2 nih.. buat fining kepala jah.. hahaha.. ayat penyejuk badan..

k.. now we change the mood ok.. a lil bit slow music..

dear nor kamilah.. aku panggil jamilah..
hahaha..thanks ar called aku guna free call ko semalam.. hehehe.. tau je ko kalo aku xmenang contest abg edy uh.. xdapat ar top up.. hahaha.. hepi besar day gak.. pasni tinggal ko jer yang blom kawen.. abg ko uh simpankan tok aku.. tunggu aku umur 26 baru suruh dye masuk minang.. hahahah..


milah aku tau walaupon ko kuat makan, kite tetap seJAWE! HAHAHAHA..

NAMA: NOR KAMILAH
TARIKH LAHIR: 07 NOV 1991 (TAHUN KAMBING)
COURSE: AKAUN KAT UKM
STATUS: SINGLE.. (kalo nak, leh direct ke dye) hahah..

foi, milah ni nampak ja ayu tapi dye ade yellow belt tok taik-kwando(apekah?).. aku selalu kene sepak dengan dye mase kat matrik.. sakit xyah cakap ar.. rase cam lemak2 di badan gugur dek sepakan dye.. kehkehkhe..

da abis bufday girl, kite pegi palk kepada bufday boy.. hehehe.. aku xnak post kat fb dye.. kompem2 da ramai an.. nih special ckit ar.. dari semah=imah=batek=same person..

to kMAl,
happy birthday.. may ur life was light up with haapyness n joy..semah xtau nak cakap pa.. cuma, dont let others make ur life upside down.. im not a good friend of urs.. but what i learned from u is speaking english.. hahahah.. ya la.. aku cakap ngan dye english kot sometimes.. aku mne leh lawan lidah budak high school macam dye nih.. slalu ja salah grammar.. sambung..

yang kamu suka, xsemestinya yang terbaek untuk kamu,
dan yang kamu xsuka mungkin terbaek untuk kamu..

bro, u big enough to make the deal ok..


cube teka mane satu kmal? hehe.. he`s wearing the kotak2 baju.. depan skali..

NAME: MOHD AKHMAL BIN MOHD RODZI
DATE OF BIRTH: 9 NOV 1991..
ASAL: PENANG..
LA NI BLAJAQ MANE: KOLEJ MATRIKULASI PULAU PINANG..
STATUS: NTAH AR.. ( coz lame xcontact..he3)

erm.. pe lagi eh.. kim salam la dengan makchaq kmal.. nombor kmal n nawar semah da buang.. so, dont wait or hoping that i will call both of u.. erm,, pe lagi? semah still simpan sume ur memori.. jgn risau.. i wont forget both of u la.. semah tengok both of u dari jauh dah la.. xlarat nak tengok dekat2.. dont worry.. i will miss all my friends including u n nawar..


esok start final..
10 nov=titas
13 nov=chemistry
14 nov=english
20 nov=bio
21 nov=maths..

-agi idop agi nglaban!-

2 comments:

Unknown said...

amboi..tulis besar2 xmenang contest

imah said...

abg edy: wajib tulis.. hahahah..