Friday, December 3, 2010

kak mai kawen!

3rd dis 2010

salam.. hahaha.. kawen?! topic yang best.. lagi best kalo aku yang kawen an an an... ^^ hahaha.. abaikan impian yang lame lagi menjadi kenyataan.. tapi insya allah akan menjadi realiti.. wah kaw!

ok.. disebabkan kekangan internet, banyak post yang terpaksa aku delayedkan.. wah! macam naik flight nak gi padang plak an.. hahah..

menghadiri kenduri kawen kak mai yang pertama kalinya tanpa parents di sisi kerana wa bajet wa da boleh pegi sendiri! hahah! aku sewa teksi bapak sya tok ke tempat kejadian.. siap dapat student price lagi au! thanks bapak sya! *thumbs up kepada bapak sya kerana memperkenalkan bangunan sekitar KL..sebab aku memang xtau kalo naek kete.. ^^

sampai ja sana, memang sekor senior pon xnampak.. da masuk dewan but kuar balik.. xjumpe senior.. so, kerat la tangan aku n ana men dial senior yang kate nak datang.. to abg zul, thanks la sebab ade kat taiping.. ^^

thumbs up kak kak siti yang drift dari mane ntah.. tup tup da sampai sekali ngan balak dye..



kak mai dan abang yazid..

pengapit aku ^^


hujan rahmat kak mai!

orang kate telor bunga nih tanda subur.. ngee?!



last, aku suke nasi kenduriiii! ^^

sape2 yang nak kawen, leh la jemput aku buat penghabis makanan.. to kak mai, selamat pengantin baru.. semoga kekal ke anak cucu cicit pipit piut and so on ^^

**************

aku lah orang yang menepati tema hari tuh..^^ so, patot aku yang jadi pengapit kak mai.. xgitu? ^^ simple ja g kenduri kawen coz takot orang ingat aku yang kawen nanti .. hahaha..

4 comments:

fatin khusaini said...

merahh nyeeeeee:)

imah said...

fatin: merah menyala!

Unknown said...

imah xpotong xleh kawen..haha

imah said...

abg edy: amboi3! sukenye dye!