Sunday, January 9, 2011

disebalik tabir ANUGERAH JUARA LAGU KE-25

10 januari 2011
kompem la ramai yang mengamok pasal results malamtadi.. tak terkecuali aku.. ni ha aku nak story pasal disebalik tabir ajl25 nih.. hangat! hangit! hangus! berapi! aku rase cam %$%# ja kot!
part 1
'weh! mane nak cari tv ni? adoyai! asal la blok kite ni tv cam %&*U(?'
'try tengok on9 la weh.. pakai username aku..'
'tapi aku punya giga kecik je beb.. t lambat..'
'aigoo! camne?'
di toilet:
`eh? akak tak tengok ajl malam nih?'
'tak minat la sayang..'
'tapi saye nak tengok kak. kat mane ea ade tv..'
'selalu kitorang tgk kat yada yada bla bla tuh..'
'oooo!saye tau.. t saye tengok kat sane.. thanks kak!'
part 2
'assalamualaikum.. ade tv meh sini?' *mate bersinar-sinar..
'ade..' *buat muka meluat tahap &*^**
'weh! da jumpe la! cepat la masuk.. '* perasaan ingin melonjak kegirangan.
part 3
suasana bising menyelubungi bilik yang di dalamnya terdapat penonton-penonton AJL25..
'weh! pahal tutup tv nih?!' *nada marah dan tak puas hati!
'DIAM DIAM DIAM!'
'HAKELA! KO BISING TAKPE PLAK! AKU BAYAR YURAN GAK LA WEI! NAK TEGUR, TEGUR LA ELOK-ELOK. MACAM KO SORANG JE YANG ADE KUASA! G MAM*&^ LA WEI!' *yang caci maki ini, hanya terjerit di dalam hati..
aku paling tak suka parrt 3 nih. cam bagus plak an minah senget nih.. die bajet die duduk depan tv nak fokus la konon.. ko memekak, ko berborak, ko bising tak pe plak! ko ingat ko senior aku takut heh?! muka ko aku aim! siap la ko!
junior-junior baik macam kitorang nih duduk belakang shut up shut up AKA diam-diam kat belakang yang membe-membe ko bising tahap *&^( xpe plak?!ingat ko sorang je ade hangin? hangin kitorang ko tak tau?!
*cam haraaaam ja malam tadi.. CHOI!

2 comments:

E.d.Y said...

haha..siap ada disebalik tabir tu

imah said...

abg edy: mesti la.. da alang2 satu msia xpuas hati.. ^^ heheh