Wednesday, January 19, 2011

mari berjimba!

20 JANUARI 2011


CUTI HARI MAU KE MANA KAMU?

aku mau ke kamar tidur.. *jawab students*

huhu.. sangat syok+asyik kalo dapat qada` tidur.. i like mat rempit! ^^ tapi hari ini, bukan masa yang terbaek ya wahai sahabat!
semalam berjimba *ayat ana untuk perkataan berseronok* dengan ana dan wawa untuk pergi menyokong pasukan bola tampo lelaki kolej.. bila sampai ja da 2nd game n kami kalah.. *oho! jangan menangis ya sayang!* sebab saya ade hadiah buat kamu..



ok semua.. pejam mata ketat2.. when i said 3, you may open your eyes..



THREE!


YEAH! photoshoot terbaek pernah saya buat!hal ini kerana, waktu maghrib kot!


penyokong-penyokong kolej yang melaram ^^ (the black tudung is wawa while the rainbow tudung is ana.. oh! abg eq, ini la ana.. as known as ana and the typewriter *kata aku*)


clap clap clap untuk photographernyer! ^^

sesungguhnya, kegigihan ana untuk editing wajar dipuji kerana :

aku: malam ni nak buat ape ea?

ana: aku ingat nak buat lab report.

aku : same with me..

alih-alih, after makan mee sedap, otak tak berjalan dan ana masih mengedit.. ^^ *tidak wajar ditiru..

*******************

saya rasa sudah tiba masa untuk perubahan dalam hidup.. ^^

imah tak sabar ni maksu!! cepat sikit sampai kolej nih ^^

2 comments:

Unknown said...

wah..header baru

imah said...

abg edy: nak tukar laen.. promo ja dulu ^^