Monday, March 14, 2011

ANAK TIRI

15th MARCH 2011





kau nak dengar yang mane satu?? yang dosa ke pahala?? eh! silap.. yang good or bad one??





xpe2.. aku umumkan yang good news punya dulu.. ready!!




I

GOT

A

NEW

HEADER!!!!





yeay!!! gemilang hati aku bile dapat header yang cute ala-ala budak tak akil baligh lagi nih.. huhuhu..





teka la sape buat ^^ ate, si ANA tuh ha yang buat kan.. EH! mintak tolong orang buatkan.. aku baru dapat ahad aritu.. nak buat surprise kate si ANA.. *senyum katak kau ea! tq la buat sahabat aku yang memahami jiwa blogging nih.. TErhaRU BIru jiwa nih..





TQ ANA RAFFAEL.. *kau percaye ke name die macam uh --'





BAD NEWS plak.. =(





nak nangis!!! UUWAAA!! MAMA MAI pon da tak boleh tolong.. semua orang da bertungkus lumus buat yang sehabis baik.. sila salahkan mereka yang tak menghargai sejarah serta tak tahu menilai warisan..





my seniors: KAK MAI n ABG ZUL.. tq for being our supportive MTM ever!

all juniors of my colloge have been told yesterday night about the status of our beloved college.. 'THEY' decide to 'REDEVELOPE' our college..



WTFish la an.. aku kalo nak bising boleh je.. tapi ape la sangat yang aku tau pasal hal kolej in term of the exact dicision yang dibuat..



tapi, deep in my heart, aku tak nak kolej nih di-'REDEVELOPE' in term of 'THEIR' word..

sayang tau kolej nih.. walau pun luar nampak macam sekolah lame, KAU patot bangga!
tanpa KOLEJ MOHAMAD RASHID yang satu ini, kau xkan ade UPM.
kau XKAN ade POKOK LAGENDA BUDAK SETAN..
kau XKAN ada PARA-PARA CERDIK PANDAI DARI UPM..


orang-orang penting UPM pon dulu ada jugak dari UPM..





EMO.. tapi itulah yang terjadi.. KAMI SEPERTI ANAK TIRI yang disepak sesuka hati..

*keterlaluankah emosi ini?? wow!! kau patut rasa kalau KAU SUDAH SAYANG..

10 comments:

Anonymous said...

lah nak renovate kan? bukan nak roboh pun kan? kan? kan?

imah said...

wan: renovate diorang = roboh..

Tuan Cimot said...

hahhaa...jom meh utm,,.hahah

Unknown said...

header baru gitu..

thanks for the sms..;)

eqbalzack said...

perghh....meletop header imah! nak tukar header jugak la...haha

imah said...

kak tikaleh: jauh la johor.. umah saya dekat dengan u =P

imah said...

abg edy: ^^ most welcome..
thanks 2 my ana ^^*

imah said...

abg eq: kalo abg eq nak tukar, tunggu ujong taun.. coz muka mesti da lain =P hehe

Anonymous said...

luv u batik.... yg risau.. de semiggu je lg.... akk n mt yg len akn try sebaik mungkin...

imah said...

anony: saya support dari belakang .. semoga kita berjaya!