Sunday, March 13, 2011

dari UPM ke UKM

14 MARCH 2011

ok.. aku try tok up date entry.. coz minggu nih minggu test.. ate, 5 hari tak up date blog.. agak-agak ape yang aku rase?? *oh! aku rase sangat coklat --' LAME!

MEH SINI aku nak share ape dah jadi minggu lepas.. *aci la an.. ^^



sibuk uruskan kereta sewa tok ke UKM.. sebab ape??guwa and The BANd kena buat survey dekat budak-budak UKM nih..



jadi, mari kita layan Caption dibawah gambo.. perjalanan bermula dengan bacaan doa naek kereta di dalam hati ^^


time nih time bile ea?? time balik ke time nak pegi?? aku pon da tak ingat.. tapi yang pasti, ni last kereta yang aku sewa kat brother tu.. kau tau sebab ape?? xsafety langsung.. harap ekzos ja beso! tapi tak laju pon.. macam sipot ade la!! lagi satu, boleh plak pintu kereta terbuka time alfred amek corner lap.. chait!! anak orang nih dah la tak kawen lagi.. nasib baik time uh bukan aku yang duduk hujung.. ^^ tapi, aku still cuak.. MEMBE kot!! sape tak sayang membe bro!! aku sayang ko wawa!!

see?? nampak sangat an xsafety.. getah die tercabut.. chait!! kureng asyam tol!tapi idok le ngape.. we have to take care of each other an an an.. kitorg sebenornya tak tau pon jalan ke UKM.. almaklom ar, kuar pon naek bas.. mane ade driver upahan nak tolong bawakkan..

yeah!! sampai gak.. nasib baek tak sesat.. tapi kalo sesat, Alfred kate, kita sesat satu jam saje.. ^^ *pandai ko ea! parking kat masjid.. selamat sikit.. kang kalo parking kek mano-mano, kena clamp la plak.. nyayo jo!!


yeah!! mari mulakan misi.. dari kiri, alfred (pembawa kereta), aku (yang tampan bergaya), rawaida, and fad (co-pilot alfred yang `membantu') wehehehe.. kejam siot ana xde.. heheh.. lek ana.. ^^ ko dah besar an=P



kenape buat kat kafe ?? sebab senang.. banyak target kitorang kat sini.. target kitorang 3 main races in Malaysia should filled our form.. araso?? pening gak ar..



oh!! teman-teman lama telah menjadi mangsa aku tok melancarkan kerja ^^ aku bagitau diorg pon last minit.. mau bengang gak diorang.. sori SAL =( time ni tengah buat video temu ramah.. tu yang duduk kasi kepit sampai kejang.. ^^kami lagi la.. dah la lapor.. *tahan nafsu jap.. coz ade tempat SPECIAL ^^

mangsa seterusnya!! yeah!! farahin ni roomate aku time matrik dulu.. hehehe.. PADAN MUKA ang!! sekarang nih, ang dok la kat KL nih ha.. mampouih ang nak ulang alik penang tiap-tiap minggu.. wakakaka.. *apesal aku dah ikot Dr. Rozmey punya trademark?? geli bhai!


ha! ni la keje diorang kalo kamera kat tangan.. xpe2.. aku faham.. bukan kite selalu jadi macam nih an. an. an..



wa cakap sama lu, payah woo nak amik gambo yang semua orang ade.. yeah!! jangan salahkan WAWA coz buka payung.. memang hujan time nih.. lagi sedih xde yang bersimpati nak tolong amekkan gambo kitorang.. than finally terima kasih kepada akak yang lalu.. itu pon lepas aku cakap:
aku: err... akak smart, boleh tolong kami amekkan gambo x??
akak: kenape ye?
aku: sebenornya, kami nih dari UPM, datang sini buat survey kat UKM.. kami kena ada bukti yang kami buat survey nih.. boleh tolong tak kak??
akak: oh! boleh2..
*aku rase, bohong sunat takpe an an an ^^

suka gambo nih!! toce2 buat ANA hehehe.. time nih hujan dah lebat.. kena payungkan si ALFRED nih coz die yang nak bawak kete.. aku boleh ja bawak.. tapi, aku bawak ke 'SYURGA DUNIA' ^^



yeah!! dapat gak aku merasa air nih!! THUMBS UP De LIMAU NIPIS kat bangi.. weheheh.. warna hijau adalah salah satu faktornya ^^ lagi satu, pekerja tuh kate selepas pukul 4 ptg, harga akan jadi separuh harga.. YUP! berbaloi kot.. amek lauk ikan pari yang besar.. harga cuma RM4.50 kalo tak silap..









6 comments:

Unknown said...

best2.. cm happening je imah kt sne..hehehe..the best of luck!

n.h.h said...

header baruuu ^___^
CHANTEKKKK atek ^__^

Tuan Cimot said...

wah, pi ukm tu..u lamaku..rindu tu...hahha

imah said...

tqa: happening coz umah dekat.. heheheh

imah said...

ana: atek memang chantek =P

imah said...

kak tikaleh: hehehe.. dah duduk johor xleh ar jumpe ^^