Monday, April 18, 2011

the END PRODUCT (part 1)

19th APRIL 2011

hello there!! second days of study week.. OR should it sound like this :

STUDY WEAK.

BOLEH la boleh la..

xde la weak sangat.. tapi akan weak bile tiba waktu malam.. roomate aku tak balik lagi, so, aku menumpang kat bilik membe..

ate, turun satu tingkat ja pon.. takot la plak kalo KAK LIMAH yang temankan malam nanti.. di ketuknya tingkap aku, jual plak karipap.. WHAT THE??!

OK.. lets continue.. THE END PRODUCT.. MAKSUDNYA.. HASIL TERAKHIR.. itu kalo dalam bahasa lab report.. ala.. translate ja la.. sama jugak meaning die - -'

dan dAN dan..

nilah yang terhasil, bermula dari AWAL SEM.. dan nak final dah pon..




cute tak tabung den?? den baru yo dapek.. membe bagi.. BELATED BUFDAY PRESENT ^^.. HUUUUYAI! meraso la den simpan duet buek kawen.. sikit-sikit lamo-lamo jadi bukit ^^ bapak den yang ajar den nyimpan ni ha.. sonang kato ea.. tapi den tak boleh lawan bapak den.. sekali simpan, huuuuyai!! tabung dio bosa!! tabung den kocik!! mano nak lawan??







short and simple:

simpan duit amalan mullia...
simpan pompuan allah marah..
simpan lelaki, allah pon marah..

adik aku pon marah..
*lalalalala~~

^^

4 comments:

NaniE said...

study smart!
gudlukla imah..adik-adik akak pun sume bz nak peksa gak..hehe

~Nabilah~ said...

seyes cute ar tbung tue....hehehe

imah said...

kak nanie: ^^ tq kak.

imah said...

nabilah: tq2.. mari kita menabung ^^