Thursday, April 7, 2011

HABIS LA AKU.. die sudah touching =(

8th APRIL 2011

MORNING semua ^^ jumaat jangan lupe ea bro.. akak2 tolong mak masak kat dapur ok! oh! aku cuak tau semalam bila bapak aku call..
*hp berbunyi.. (bapak aku!!)


bapak: assalamualaikum!


aku: yo wassup yo! (ko percaye ke --? ) waalaikumsalam bapak.. sehat ke??


bapak: sehat.. imah kat mane nih??


aku: dalam bilik (sambil berguling2 atas katil ^^)


bapak: imah dah makan ke belum?? (bapak aku tau yang aku nih jenis tak makan nasi banyak sangat.. paling commOn pon roti ^^)


aku: errr.. (tengok! gagap!) dah.. tengah hari tadi.. makan nasi.. separuh --'


bapak: makan petang?


aku: kejap lagi.. makan biskut ja.. mak mane bapak?? sehat ke??


bapak: ade nih.. ade orang datang kat depan tuh..


aku: (WHAT??! yang datang?? die nak pinang sape?? *sekadar didalam hati..) orwh.. kakak ngan abang tak balik ke pak??


bapak: diorang tak balik.. ade aktiviti katenya.. imah balik tak??


aku: errrr.. *gagap* tak kot bapak.. bz la.. *sayu*


bapak: hrmm.. tak pe la.. semua dah tinggalkan bapak sorang-sorang.. ade adik uda dengan adik nina ni je..

oh MY!!! aku sentap kot!!


tak berniat pon xnak balik rumah =(
ko nak tau, sepanjang kitorang ade adik bongsu, xpernah nak panggil ADIK for that 2 children yang kat umah tu.. parents aku ja yang panggil..
adik aku, si abang tu cakap:


'nape mak panggil uda adik?? kang kalo dapat adik baru nak panggil ape??'


maksud die kat sini,


DIE NAK ADIK LAGI ^^

short and simple:


i will be home tonight, my beloved parents..

going back BY bus..

no one know..

EXCEPT

maksu (aku mesej die semalam) n my kakak ( if she read my blog )


MOOD: LISTENING TO AWAN NANO BY HAFIZ


DO NOT DISTURB!!

6 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

ahahha..bapa imah rindu kat anak2 la tu...

imah said...

alief: die rindu sangat ^^

~Nabilah~ said...

alaahh...bapak wat ayt cdey plak...knfem imah x thn nie....hehehe

btw,nk wat srprise ker???

imah said...

nabilah: bukan surprise tapi kejutan.. ^^ *bukan same ker..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
wakakaka nice meriah meriah keluarga beso ni

imah said...

brutalsolo: sangat meriah.. ^^