Wednesday, April 20, 2011

semalam sejuk..

21st APRIL 2011


semalam, on the way balik ke kolej : HUJAN!!
*NOT THAT INDIE BAND OK!




kereta masuk longkang.. perempuan yang bawak.. ate, kalo aku bawok, ^^ JAHANAM!

BEST PICTURE: see or not?? pokok tuh menghempap wayar elektrik.. moral of the story: DO NOT PARK YOUR CAR UNDER THE ELECTRIC WIRE ^^



do take care of yourself bebeh ^^






short and simple:

ok.. hari ni nak ajor agar masa + kredit kita tak membazir:

*smiley* kalau kamu kenal saya, tentu kamu patut tahu apa yang patut kamu buat. means, you should tell me your name.. or else, its just waste our time *smiley*

^^

selamat beramal !

9 comments:

~Nabilah~ said...

klau hujan,jln licin......so,mmg kna bwk kete hati2 ar....lg2,klau yg bru dpt lsen tue....hehehe

~Nabilah~ said...

akak,nabilah ade tag akak stu giveaway nie.....klau nk join,join la....klau x nk join pown x pe....hehehe

NaniE said...

imah, opis akak ni, dah 2minggu sejuk macam dalam freezer..sikit hari lagi boleh putih akak kot..hehehe..

aLieF si Muncung ManiS said...

bahaya nye pokok hempap kereta tu..ada wayar letrik lagi tu..imah pun jgn la main kete dalam hujan k..licin...:P

imah said...

nabilah: insya allah akak try join ^^ *bz sikit nih

imah said...

kak nanie: huhuhu.. iye la.. orang tuh dok dalam air cond.. saya bawah kipas ja =P lalalal~~

imah said...

alief: ^^ alief pon jangan main bole dalam hujan k ^^

zaMir said...

imah nakal...suka main hujan kat padang KMR tu...hahha

imah said...

zamir: kau skodeng aku ??! OMG!! aku ade secret admirer =P LOL