Tuesday, July 5, 2011

tulis surat

06 julai 2011

Hahaha.. instead of learn how to cook, I also learn how to write a letter on behalf of my father.

Masa tulis surat ni, aku rasa macam hipokrit plastik giler.

sebab aku kena bayangkan diri aku seorang bapak - -‘

Macam biasa la an, skill harus di tonjolkan. Apa guna BM masa SPM dapat A kan =P *itu ja yang A pun*


Simpul binti simpulan,

Guru kelas 3 sapphire, *one of the gemstone*

Methodist Girls School (1) *adik aku sesi pagi*

TIDAK HADIR KE SEKOLAH.

Saya wak jani, bapa kepada uda, murid 3 sapphire ingin memaklumkan bahawa anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada 16 jun dan 21 jun 2011. *die yang tak datang,aku plak kena buat surat*

2. ini disebabkan bahawa anak saya kurang sihat. Dikhuatiri anak saya tidak dapat menumpukan perhatian di dalam kelas seterusnya mengganggu proses pembelajaran dan pengajaran. *KELAS KAU MARIA!*

3 saya akan memantau pembelajaran anak saya bagi mengelakkan anak saya tercicir dalam pembelajaran. *bab ini suruh mak yang uruskan. =P*

4. saya memohon maaf di atas ketidak hadiran anak saya ke sekolah. *poyo la kau uda! Padahal kau siap boleh jerit lagi kat aku an an an *

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Wak jani.




short and simple:

esok kelas memandu RAVI.

lusa, kelas menonggeng moto dan kelas memandu RAVI


4 comments:

kocix! said...

kocix pon tgah amik clas memandu.hahaks!

imah said...

kocix!: hahaha.. sama la kite ^^

Edy Zaidi said...

dah xreti nak tulis surat...huhu

imah said...

abg edy: yela.. abg edy an pakai ipad ^^