Friday, August 26, 2011

diari ramadhan: beware

26th august 2011

short update..

ada rasa aura baju raya aka baju kuliah tak siap..

ade bau malam rasa masih menjahit..

bila anak-anak dara dah besar panjang,

semua berebut..

berebut hak giliran sama ada nak tolong mak atau maksu..

tapi,

disebabkan quota yang meninggi pada maksu,

jadi,

i`m going back to my kampung..

however,

i`ll come back here before hari raya..

means that:

1st raya in KL deeer!






jemput la datang ke `banglo' 17 tingkat saya ^^

tapi bilik saya kat tingkat 8..

hahahah..



short and simple:

siap la korang..
aku nak hasut mak suruh korang buat keje macam-macam.. LOL

8 comments:

eqbalzack said...

sama la kita...abg eq asal KL. raya kat Gombak je...nak datang rumah imah nnt. masak sedap2 ye...hehe

imah said...

abg eq: jemput la dtg.. tapi imah xnak la masak sedap2.. nanti abg eq xnak balik umah.. hahaha..

NaniE said...

ha..meh dtg raya umah akak yer..

imah said...

kak nanie: boleh2.. akk raya kat KL ke?? boleh la nak dtg umah akk la .. hehehe

Lawsonia said...

best ke raya kat kl tu??hahah..soalan psiko x??kehkehkeh

selamat hari raya..

imah said...

kak tikaleh: hahaha.. best la jugak.. coz no traffic jam ^^ bahahhah.. saje je akk nih ..

TheShida said...

selamat hari raya imah! :)

imah said...

kak shida: selamat hari raya jugak kak shida ^^ lame ea xupdate.. hahaha.. bz sangat la tueww..