Monday, September 19, 2011

UPM tak ada air.

20th september 2011





HILANG PEN - tak boleh bwat assignment

tak buat assignment - tak pandai

tak pandai - fail test

fail test - tak dapat masuk final

tak dpt Masuk final - takde ijazah

takde ijazah - tak boleh dpt keje

tak dapat keje - takde duit

takde duit - kusut masai

kusut masai - TAK jelita

tak jelita - takde pakwe

tak ade pakwe - TAKLEH KAWEN

takleh kawin - takde anak

takde anak - LONELYlonely - tertekan

tertekan - bunuh diri

#WARNING# - JANGAN HILANG PEN ! huhu~



p/s: hari ini lupe bawak pencil box gara-gara takde air hari ahad..*alasan*.. aku mandi la pagi tadi ^^ thanks alot to my KAMPUNG !!! HEHEHEHE


BARU TERASA NIKMAT BILA RUMAH DEKAT ^^

*SILA IRI HATI *

air dah ada balik ^^

14 comments:

mr_right said...

hha. memang simptom2 awal sem hostel memang tade air ker?? hahahha

imah said...

xde la mr right.. ade org berkenan sangat dengan kabel pam air u kitorg nih ha... tu yang diambiknya ^^ hehehe

Edy Zaidi said...

imah busuk..:p

Wan Ahmad Izudean said...

tape imah yang penting ada pengalaman tade air..hehe :)

NaniE said...

eleh..dan-dan je salahkan air, kan..?
padahal sendiri yg cari alasan nak pakai pen baru tu..hehe

Ana Ghazali said...

beruntung rumah dekat..hehe...boleh balik hujung minggu...entry yang menarik...suke..:)

imah said...

abg edy: dah wangi dah pon =P

imah said...

wan: imah time tuh kat kampung.. so, membe bgtau awal2 ^^

imah said...

kak nanie: mane ade pen baru.. pencil box tinggal kat bilik ^^ hehehe

imah said...

ana: untung la jgk umah dekat.. boleh balik tapau makanan ^^ huhuh

cikBALQIS said...

imah ; knal x k.widad..

imah said...

cikbalqis: kak widad?? xkenal la.. dok kole mane akk tuh??

gadizgula said...

hahaha...entry ni comel ;D

p/s: so p class x mandi la ye?

imah said...

kak mell: mandi la kak.. imah otw balik kolej, pastu membe bagtau.. tuh yang tak jadi balik kolej.. balik paginya.. heheh