Friday, April 27, 2012

PEREMPUAN: jangan lemah semangat!

28 april 2012:


assalamualaikum.


dont u dare to miss me. ahaks! i`m joking. u may do it laaa.


so, mari kita kongsi cerita. sediakan bantal, selimut dan botol susu. *motif*




masa kelas bahasa antarabangsa:


aku: eh? kenapa kau x datang aritu?


feremfuan: aku takde mood laaaa.. *muncung-muncungmulut*


aku: kenapa? kau peeod ea??


feremfuan: xla.. aku gaduh ngan bf aku..


aku: korang clash? *akuharapbegitu*


feremfuan: xdela. kitorang gaduh-gaduh, blablabla yada yada ha ho hi..


aku: pastu kau buat ape?


ferempuan: aku termenung ja dalam bilik satu hari. xbuat pape pun..


aku: *iwaslikeeeeegrrrrrrr!*




feremfuan-ferempuan sekalian, korang jangan bagi malu aku.




to my future sons and daughters:

i`m doing my best.
as the best as i could.




No comments: