Tuesday, April 24, 2012

setahun sekali ye daaak!

salam.


semalam dapat free call. tapiiiii.. gua punya birthday dah lepas. sebenornya, paksu gua punya ulang tahun semalam. tak yah tau la macam mana gua dapat. maxis to maxis only ok!


aku target nak abiskan list dari contacts yang mula dengan huruf A sampai la Z. tapiiiiii,


AKU KECUNDANG DI HURUF K.
-  -'


mahu tahu apa kelebihan free call? ha! meh sini nak bagi tau ^^


kelebihan:


1) kau dapat tau membe kau masih pakai no yang sama atau tidak.
2) boleh gayut seharian.
3) boleh dengar gosyip terbaru ^^
4) boleh keep in touch dengan kawan-kawan yang kalo-ko-tak-call-die-pon-tak-call - -'
5) dapat tau bila membe2 kau dah boleh grad.
6) boleh tau mak membe kau dapat anak baruuu .
7) boleh tau membe kau dapat anak buah baruuu.
8) YOU NAMED IT!


BAHEK LA. aku nak cerita pengalaman dapat free call semalam. err.. yang nih aku cerita berdasarkan aku rasa moment paling syok+best+gelakguling hokeh!








a) nama: simpulan binti simpul


aku: akk kau kawen bila?


simpulan: oh! bulan sekian. hari sekian.


aku: set! aku dah abis final. boleh la aku tolong-tolong apa yang patut.


simpulan: alhamdulillah.....








b) nama: simpulan a/p simpul


aku: hey hey hey!! how are you? 


simpulan: fine. thank you dear.


aku: your voice still the same huh! really missed your laugh ..


simpulan: hahah but i can`t recognized your voice la dear. 


aku: hahaha.. baru berapa tahun tak jumpa dah lupa. kang kalo aku kawen, kau memang lupa terus kan.






c) nama: simpulan binti simpul

aku: kau baru lepas main futsal ke? lemah ja suara.

simpulan: xla.. aku baru lepas buat kimoterapi nih.

aku: sorry beb. xpe la. kau rehat and take care.


d) nama: simpul b. simpul-sampai-tak-boleh-bukak

aku: uiks! sampai 6 missed called nih nape?

simpul: beli paper hari ahad x?

aku: beli. apesal?

simpul: cer cari berita pasal pahang.

aku: xde. 

simpul: cer try online.

aku: bingo!

simpul: cuba baca.kuat sikit!

aku: 'selepas itu, Perdana Menteri melawat Ketua teeet,  cawangan tuuuut di teeeeeet selepas rumah yang beliau duduki hangus terbakar dalam satu kebakaran jumaat lepas.' *nganga*









2 comments:

kocix! said...

'kalo-ko-tak-koll-dia-pun-tak-koll'

itu mcm aku! hahha

imah said...

laaaaa! kau ke??! ahaks!