Friday, May 4, 2012

SESAT JALAN. untung atau rugi?

05 mei 2012


assalamualaikum..


kat dalam almari gua, ada sebuku roti yang gua tak makan lagi. 


tarikh luput: HARI INI.


*******


semalam, gua mencari satu tempat kat Ampang. bersama kawan-kawan. gua tolong teman ja.


dari 1000am. pusing punya pusing, tambah  lagi dengan jammed, pusing punya pusing  tak jugak jumpa!


sampai nak dekat zohor.


yes! we did asked peoples. from individu to another individu. from one place to another place. from one petrol pump to two and three petrol  pump. 


sampai satu tahap gua cakap:


kalo tak jumpa jugak, kita stop. rehat. aku nak solat.


jangan tanya pasal perasan. geram? mesti! 


alhamdulillah, tak semena-mena,  jumpa! dan tempat tuh telah gua dan kawan-kawan pusing! tempat di mana pusing-punya-pusing-tak-jumpa-jumpa.


dan! pagi tadi mencuba lagi untuk gua dan kawan-kawan hafal dan hadam.. 


eh? tak lama pon sebenarnya. kejap ja dah sampai - -'



No comments: