Friday, May 25, 2012

TERIMA KASIH CIKGU!

25 MEI 2012


salam..


hilang? 
tak ^^


jadi, pagi tadi telah gigih dan berusaha memandu saat mata pedih sebab tido lambat semalam.


pandu punya pandu punya pandu,


"eh? apesal aku hala ke Johor? bukan nak g rumah anuar zain pun. dia melaka.. tapi lalu melaka jugak kalo nak ke johor an an an?"


khayal punya pasal, Termasuk jalan ke Johor.. *dang!* patah balik?? memang tak la highway ade tempat u turn paling dekat.. memang aku ke bangi.. nasib baik dah isi minyak. *phew!*


actually, i`m heading to my home. wanted to go to my secondary school. no hidden agenda =) 
untunglaaaa sekolah dekat dengan rumah! ^^



my friends and i were celebrating teacher`s day!!
*awesome!*

glad to see the smile on their faces. keep seeing their laugh, the bright-glow faces.

the bond between us just like a family. big family ^^

cikgu-cikgu saya sudah anggap macam mak. 
*kalocikgulelakisusahsikit=P*
baik buruk saya, mereka tahu.
seganas mana saya, mereka tahu.
seayu saya pun mereka tahu.

terus meniupkan semangat.
di titipkan  kata-kata hikmat dan motivasi.
berkongsi pengalaman.
mencari penyelesaian masalah 'jiwa'.
macam-macam!
semua di lakukan tanpa ada sempadan antara 'anak murid dan cikgu!'

dan memang mereka selayaknya di hormati selepas ayah dan ibu.

oh! terjiwang pulok!


antara nasihat yang di berikan staright kena batang idung sendiri - -'


1) you need to change the way you laugh, sit, walk yada yada bla bla bla.. then, for sure you look like 'woman'. *i was likeeee- jawdrops!*


2)kamu perempuan, kena hati-hati. sekarang ramai orang jahat. *note that!*


3) belajar kat u senang dari sekolah.tapi memori kat sekolah la paling best.. *LIKE!*


4) ada ja orang lelaki minat kat perempuan yang kasar. *iluvuummi*


5)cara kita bergaul sekarang dah tak sama dengan masa sekolah.. *oh!*


6) jangan la cari bf/gf sesama sekolah. *idonthavebfbtw.anuarzaindihatiku =P*




and this was from me:

'dont worry cikgu. tunggu ja kad kawen saya!

BAHAHAHAHAHAH
^^v

No comments: