Sunday, December 30, 2012

penamat 2012

31 disember 2012

assalamualaikum.

ehem! buat muka manis, walaupun 1st paper hari ni, rasa macam nak meninggal ja jawab. eh.  bukan meninggal. rasa macammmm. aku rasa coklat. haha.. sorry. that paper 'killing' me violently. *sorry for the grammar* 

hari ni birthday lagi. banyak betul orang yang lahir bukan 12 nih. btw, yang aku update on blog, of course la they`re special. kalau kat FB, sikit ja aku bubuh. 


this is my sayang.

ini adik lelaki aku. di panggil abang. aku suka baju yang dia beli, spec, kasut, beg, seluar, macam-macam dia belli.. untuk dia la .. semua aku suka. macam ngam dengan taste aku.. hahaha.. nak buat mcm mana, i`ve threequarter-y-chromosome.. hahahha.gila.

hape lagi? kalau nak tulis, memang panjang. 

jadi, apa yang aku boleh bagitau, sapa dapat dia sangat beruntung. macam kena jackpot la lebih kurang.. hahaha.. 

na.... aku sayang semua adik-adik aku. cuma dia nih lebih sikiiiit. sebab, lelaki yang lebih kenal aku selain bapak, is dia. well. kakak dia kan. mesti la tau!

suka sangat bila dia balik. kecoh rumah. aku balik pun kecoh jugak. tapi kecoh lain la.

' sapa sepahkan barang aku nih??!!' jerit serupa kakak tiri..

hahaha..

anyway,
selamat ulang tahun ke-20 buat kau, abang.

moga kau bertemu jodoh, yang lebih baik dari itu. 
semoga kau berjaya, kita berjaya, semua berjaya.

sincerely,
hasmah jani.

p/s: sebab ape aku letak jodoh dulu? sebab orang yang dia admire dah kawin dulu. pergh! heart break kot kalau aku.. tapi dia maintain. dia cakap, ' dia bukan yang terbaik untuk aku.' oh abang! kau sangat maniiiiis..

No comments: