Thursday, December 27, 2012

Mati

28 disember 2012

assalamualaikum.

ini bukan cliche, ini lumrah.

mati.
tunas pokok pun boleh mati.

harap-harap bukan 'tunas pokok' yang dalam hati aku.

*DANG! too much drama imah. cut it off*

so.. sebenarnya, kucing kesayangan kat kolej aku nih mati. kena langgar dengan budak-nak-parking-kereta.

tak tau la sapa yang langgar.. but then:


kubur si Roro.

nak di jadikan cerita, pagi tadi aku nak pegi interview dengan pengetua. kat tangga tuh tiba-tiba akak cleaner yang selalu aku tegur panggil aku:

akak: ya adik. mau nanya ni. *slow-slow jalan kat aku*

aku: kenapa kak?

akak: itu kuburan siapa di pokok depan itu. kok siapa punya tuh dik?

aku: oh! itu kubur kucing.. kena langgar pagi tadi.. tak tau sapa yang langgar. jadi budak-budak ni tanam la dia..

the rest was not history. ni aku nak bagi tau.. boleh plak dia bagitau aku ubat nak gugurkan baby dalam perut. aku dah macammmm 

' what??!'

gila.

No comments: